Е що да няма компетентни в люлин , лисан сервиз нали е там? А и Мъро не ти е далече , само да не е час пик.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Alfa 147селе мина в авариен режим заради датчик
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от krissr Покажи съобщениеще ми се вече ама в люлин май няма компетентни. Дойде педала от мегапартс и същото положение без промяна значи не е от педала мултиекускан грешно ме насочва да сваля ли дросела да го почистя това получих като съвет още в 1вия ден на проблемаAlfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
sigpic
Comment
-
http://www.megaparts.bg/product/pote...s-hechbek-3-vr
днес им вдигнаха цените на педалитеAlfa 147 Selespeed---> красавица
Comment
-
Първоначално публикувано от krissr Покажи съобщениеhttp://www.megaparts.bg/product/pote...s-hechbek-3-vr
днес им вдигнаха цените на педалитеAlfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
sigpic
Comment
-
Не,просто проблема не е в педала,както казах по-нагоре,досега за почти 10 г. един такъв педал не съм видял прецакан !!!!!! Може да се насочиш към дросела,ама по-скоро към буксата му,а не към чистене,ако беше за чистене щяха да са други проблемите !!!!!Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
τακα почистих дросела със специален спрей за дросели хаха, и нищооо лягах усърдно под жабката и никакви кабели които да водят към педала не видях а буксите които мернах ги пръснах с контактния, кабела на педала май си върви само към двигателя напред а от там изчезва не се вижда на къде, където квато букса имаше свързана с тая чудесия я пръснах около дросела и сега нямам никакви идеи вече, селето е в авариен режим до втора показва на таблото мотор контрол систем ..... свети чека писка селе фейлъра и тва си е майсторите вдигат ръце и рамене около мен от фиат не разбиралиAlfa 147 Selespeed---> красавица
Comment
-
Идеи да искаш... На новият педал от МегаПартс проучи на кои пинове от буксата какво излиза. След това свързваш един омметър и проверяваш дали се увеличава/намалява съпротивлението пропорционално на натискането на рамото на педала. Това е за начало. Щом и с "новия" педал го прави това (колега с ~10 годишен стаж твърди, че до сега не е виждал повреден такъв потенциометър) съществува вероятност педала да си е ОК, а някъде по-нататък по веригата към ЕКУ-то нещо да е окъсило. Провери буксата, в която се включва педала на къде води и се опитай да премериш дали кабелите не са дали на късо. Проблемът може да е и в стъпковия мотор, който отваря и затваря дроселната клапа. Разкачи гофрираният маркуч (който свързва дебиломера с дроселната клапа) и кажи на някой да наблюдава клапата дали се отваря при яко подаване на газ. Във форума на австралийските алфисти споменават и за проблем с бобините и свещите. Само насоки, не се знае от къде ще изкочи зайчето (или буталата, за да видят кой е зад волана).
П.С. Ето още няколко идеи от Алфа-форумът на янките:
Motor control system failure means either 2 things
1 A fault with the ecu
2 A fault with the exhaust and lambda sensors
Try disconnecting the battery completely for 12 hours and leave it like that.Also disconnect the ecu and take it out and clean it very carefully with a cloth,check that all the connector pins are straight.
When u re connect the ecu(after u have hooked the battery back up) plug the ecu in and leave it for 1 minute,Then turn the key in the ignition but don't crank the car over.Leave the key on for 1 minute,then turn it off and leave it for 1 more minute.Then u can start the car.
If the problem isn't fixed then u will know that the exhaust and lambda sensors are the problem.This is the only proper way to find the fault.Then u will have to look at the lambda sensors. Best of luck
И развръзката...:
1. All sorted now, new throttle pot fitted and now runs like a dream.
2. The solution was found by one of the mechanics at Reg Vardy in Leicester. There is a junction box where all the control lines converge; the cables being attached with push clips or spade connectors. The mechanic soldered all the connectors to their relevant terminals and the car has been utterly brilliant ever since.
Успех!Last edited by dansguardian; d.m.y г., 22:59.Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.
Comment
-
Първоначално публикувано от krissr Покажи съобщениенещо доста съществено да добавя колата не вдига над 4500 оборота при форсиране и педала не тръгва от началото както обикновено а към 20-30 % по надолу започва да форсира идеи ??Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic
Comment
-
мисля че не остана не пръсната букса дори повторно под жабката както и тази на педала тази на дросела също, пробвах с друг дебитомер днес пак нищо с друг педал е пробвано нищо дросела го свалях и чистих и нищо няма разкачени неща
като натисна педала на газта леко и не тръгва както преди и понеже е селеспийд и съм на включена 1ва и като дам газ подскача с удър на празен ход оборотите са си добре на мултиекускана изписва че педала е на 50 % достигам 4500 оборота максимум повече не може и не удря в някакъв прекъсвач, мисля че мога да изключа варианта за лош контакт остава това укъсяване да ми разясниш леко какво да го проверявам ......... и между другото не мисля че са свещи или бубини и 4те колектора се нагряват мигновено и пали без проблем и мисленеAlfa 147 Selespeed---> красавица
Comment
-
Колега, ако бях на твое място, до сега да я бях закарал в някой сервиз. Поне си в София и има доказани сервизи с компетентни майстори, които ще ти обърнат внимание. За разлика от други по малки градове, като например моя. Отивай и стига набутва пари за части, които си работят.Last edited by zombiran; d.m.y г., 19:07.
Comment
-
Първоначално публикувано от krissr Покажи съобщениемисля че не остана не пръсната букса дори повторно под жабката както и тази на педала тази на дросела също, пробвах с друг дебитомер днес пак нищо с друг педал е пробвано нищо дросела го свалях и чистих и нищо няма разкачени неща
като натисна педала на газта леко и не тръгва както преди и понеже е селеспийд и съм на включена 1ва и като дам газ подскача с удър на празен ход оборотите са си добре на мултиекускана изписва че педала е на 50 % достигам 4500 оборота максимум повече не може и не удря в някакъв прекъсвач, мисля че мога да изключа варианта за лош контакт остава това укъсяване да ми разясниш леко какво да го проверявам ......... и между другото не мисля че са свещи или бубини и 4те колектора се нагряват мигновено и пали без проблем и мислене
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
не се променя процента на педала при натискане. не съм дал 1 стотинка за частите които пробвам наблизо до мен има 2ма авто монтъори и автоморга допитвам се за повечето неща ходил съм по автосервизи на времето и ми е писнало да ме посрещат като банкомат и да се чудят как да ме излъжат а и все пак този форум не е ли точно за това за обмяна на опит и информация на хора които имат желание сами да се справят с проблемите си преди месец имах друг проблем със същата алфа и ако не се бях хванал аз щях да похарча минимум 700 лева за ремонта а ми излезе само 200, а съм я купил преди 2 месеца и нещо харесвам си я не искам да я продавам, а да си я направя, и да си я карам ако не изскочи зайчето и да разбера от къде е проблема ще се насоча към някой от специалистите, но за сега не съм се предал и мисля, че ако разбера аз, и след мен другите от къде е бил проблема, ще е по добре от колкото да ида в сервиз да ми вземат 200-300 лева и да си замълча, и като ви се случи на вас и вас да ви подкарат....Alfa 147 Selespeed---> красавица
Comment
Comment